Tuesday, January 15, 2013

18 tahun!


Assalamualaikum..
first of all aku tahu korg mesti dah lame jugak tak menyinggahkan diri dekat blog kite nie kn?
nnti aku harap suatu hari korang akan stroll balik what we write about us in this blog..

alhamdulillah.akhirnye kite dapat lalui satu cabaran hidup yang mane mungkin dapat membantu kite mencapai kesenangan kelak.. korang dpt agak tak aku cakap pasal ape nieh?? okay aku cakap pasal spm..
weh,kite dah capai satu fasa dimana kite dah hbis berperang spm..erm cmne laa result tok? -.-
sesama la kite nntikan ye..

*aii.aku rase dah macam nak buat karangan je hah..


dalam kite menjalani fasa baru dalam hidup nie (sebagai budak 18 tahun)*err kiteorg masih teenagers k! :)
aku pasti ramai antara kite dah persiapkan diri.. kn kn??
ape plan korg? ceti arr cikit.. mesti dah ramai fikir nak ke manee lepas ni.. nak buat ape sementara tunggu result nie.. kn kn??

yang mane yang keje tuh boley laa belanje kiteorg nnti k? hehe :)


                                                                                         

No comments:

Post a Comment